אסף שילה, עו"ד

 
 

 

היסטוריה

בעל תואר ראשון במשפטים ובעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה. החל משנת 1998 אני עוסק בייצוג לקוחות ובניהול סכסוכים שונים עבורם, בערכאות השונות: בתי משפט השלום, המחוזיים והעליון, בתי הדין לעבודה, בתי המשפט לעניינים מנהליים ו-ועדות ערר. אחרי שנים לא מעטות בהן שימשתי כשכיר בכמה מהמשרדים הגדולים בארץ (נשיץ ברנדס ושות'', ברקמן וקסלר סהר בלום ושות'', בלטר גוט אלוני ושות''), וכשותף במשרד חכם, ון בירן, שילה, פתחתי בשנת 2007 משרד עצמאי.
 

עריכת דין מסוג שונה

בעבודתי העצמאית הצלחתי סוף סוף למצוא ייעוד לעבודתי: התאפשר לי לפעול לא רק למען "תיקים", אלא למען אנשים. אני מקדיש חלק ניכר מזמני בסיוע לאנשים למציאת המוצר החמקמק כל כך, אך המבוקש כל כך, המכונה "צדק". לעיתים סיוע זה נעשה ללא תשלום, אך תמיד בתמורה - סיפוק אישי. כאשר אדם נתקל במכשול מצד מעביד, בירוקרט, ספק שירותים, שכן או משכיר דירה, הוא עומד לעיתים חסר אונים ומתוסכל מול הסיטואציה. אם עולה בידי לפעול כדי לפתור את המצוקה, נגרמת לי נחת גדולה/ שימשתי במשך כ- 7 שנים כמנהל פורום חוק ומשפט ב-ynet, שם סייעתי בעצות - קטנות או גדולות - ובמתן תשובות לשאלות בתחומי המשפט השונים.

אני פועל נמרצות להשגת צדק. הביטוי "לוחם צדק" מתבקש, לצערי. לא מעט נדרשת לחימה עיקשת על מנת לקבלו. לשמחתי, כיום מצוי כלי די אפקטיבי בנושא - תביעות ייצוגיות - והוא המכשיר העיקרי שבו אני עושה שימוש להשגת צדק. למעשה, ניתן להגיד שתביעות ייצוגיות הן השילוב הדי יחיד שקיים בין עשיית צדק לבין פרנסה הולמת...

הליווי המשפטי נעשה על ידי תוך הקפדה על עבודה יסודית ביותר, מחקר מעמיק והקדשת מחשבה עמוקה לשם קבלת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

עם זאת, אני מקפיד מאוד שגם המאבק להשגת הצדק ייעשה בצורה הוגנת וישרה - אלה ערכים עליונים עבורי: הן כלפי הלקוחות, והן כלפי הצד האחר. הנסיון מראה, כי גישה מכובדת, סגנון דיבור וכתיבה ענייניים וחיוך או קריצה מביאים לתוצאות אפקטיביות הרבה יותר מאשר סגנון מתלהם.

 

צרכנות

בעבודתי אני שם דגש מיוחד על נושא הצרכנות.

מדובר על תחום שהוא לא רק כר נרחב לתביעות ייצוגיות, אלא נוגע לכל אחד ואחת מאיתנו כמעט מדי יום ביומו: איחור במשלוח המוצר, העדר אחריות למוצרים, שירות בלתי ראוי, שימוש לא ראוי בכרטיס האשראי על ידי נותן השירות, אי התאמה בין המידע שניתן לפני ההתקשרות לבין המצב בפועל ועוד כהנה וכהנה - דוגמאות קיימות בלי ספור.

ניתן לפנות אלי לקבלת ייעוץ בכל בעיה צרכנית שתעלה, ואני אשמח לעזור בהדרכה מתאימה, ללא תשלום: מהן הזכויות של הפונה, מהן הפעולות שכדאי לנקוט, מהי הפרוצדורה הקיימת בבתי המשפט לתביעות קטנות וכד''.

במדור מאמרים ניתן לעיין במספר רשימות שלי בתחום הצרכנות.

 

צרו קשר
 
 טל: 054-7372987;

 

 

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים